زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

«نامه ای از خدا»

من خدا هستم، امروز میخوام تمام مشکلاتتو حل کنم، یادت باشه که من نیازی به کمک تو ندارم، اگه در زندگی در شرایطی قرار گرفتی که هیچ کاری از دستت بر نمیاد، تلاش نکن که این شرایطو از بین ببری، با مهربونی مشکلت رو درون جعبه ای قرار بده، به نام مخصوص خدا، مطمئن باش که بالاخره مشکلتو حل میکنم، اما نه در وقتی که تو میخواهی، بلکه در زمانیکه خودم صلاح میدونم، پس از اینکه مشکلتو در درون این جعبه قرار دادی، دیگه نگران هیچی نباش، اون وقت خودتو مشغول کارهای لذت بخش و شادی آور زندگی کن. اگه توی ترافیک گیر کردی، ناامید نشو، در دنیا انسانهایی وجود دارن که رانندگی براشون یه رویای دست نیافتنیه. آیا امروز در محل کار، روز خسته کننده ای داشتی؟ به شخصی فکر کن که سالهاست از محل کارش اخراج شده. آیا از اینکه در رابطة عشقیت موفق نبودی ناراحتی؟ به افرادی فکر کن که هیچ گاه نتونستن لذت عشق ورزیدن رو درک کنن و هیچ وقت کسی عاشقشون نبوده. حسرت می خوری که چرا از تعطیلاتت استفاده نکردی؟ به زنی فکر کن که در اتاق زیر پله نشسته، هفت روز هفته، دوازده ساعت در روز کار میکنه، تا غذای بچه هاشو تامین کنه. ماشینت خراب شده و مجبور شدی چندین مایل پیاده بروی، به شخصی فکر کن که فلجه و آرزومند فرصتیه تا بتونه چند قدم راه بره. خودتو تو آینه نگاه کردی و یک موی سپید دیگه پیدا کردی؟ به بیمار سرطانی که تحت شیمی درمانیه فکر کن، اون آرزو داره مویی داشته باشه تا اونو در آینه نگاه کنه. خودتو گیج و سردرگم می بینی، به این می اندیشی که اصلا زندگی برای چیه؟ هدف من چیه؟ شکر گذار باش، کسایی هستن که اینقدر عمر کوتاهی دارن که حتا فرصت فکر کردن به این سوالاتو هرگز پیدا نمی کنن. خودتو قربانی بد اخلاقی، بد خلقی، و بی توجهی دیگران یافته ای؟ بیاد داشته باش که همیشه اوضاع میتواند از این بدتر باشه، خوشحال باش که تو مثل اونها نیستی، این نامه را برای دوستت هم بفرست، شاید بدون اینکه خودت بفهمی، بتونی زندگی اونو هم بهبود بخشی.
نظرات 3 + ارسال نظر
ح پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

ح ا م یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:08 http://englishforu.blogfa.com

چقدر ظاهر وبلاگت دلگیره. یه خرده از من یاد بگیر. در ضمن تولدت مبارک

ممنون.

شایان یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://love32.blogfa.com

سلام بر بانو سارا خوبی عزیز به کلبه ی تنهایی من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد