زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

چقدر سخته...

 

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری . .

نظرات 3 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:38 http://nedanegarss501.blogsky.com/

سلام خوبی؟؟؟
دوتا وبلاگمون آپ بدو بیا از دست نده!!!

سلام مرسی نگار جـــــــــــــــــــــــان

nedanegarss501 جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:49 http://negarbss501.mihanblog.com/

سلام خوبی سارا جان؟؟؟
منم تورو لینک کردم...

سلام گلم مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی

مختاررستمی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

سلام. نمی دونم آیا اسم واقعی شما سارا خانمه یا نه، اما با این حال بنده نام شما را لیلا خانم می شناسم. اما اینکه گفتید شما را لینک کنم، عرض کنم خدمت شما سارا خانم عزیز بنده وبلاگم و تمام دوستانی که لینک شده، مطالبی با مضمون و در مورد حضرت ولی عصر علیه السلام است و یا مطلبی راجع به مطالب دینی مذهبی و در این مباحث است. اما با عرض پوزش فراوان شما این وبلاگتان فقط در مورد دوستی و حال و هوای دوستی دنیوی و عاشقی و دلدادگی است. راستش بنده دوست دارم درباره ی امام زمان علیه السلام مطلب بنویسم و در این مباحث وارد شوم. دوستانی که بنده را لینک کرده اند یا لینک شده اند در این حیطه فعالیت می کنند. شما می توانید برای لینک شدنتان کمی مطالب خود را تغییر دهید و در این حیطه فعالیت کنید یا اینکه ببخشید سوء تفاهم نشود منظور دیگری دارید بیان بفرمایید. اما بنده فعالیت وبلاگیم فقط در این حیطه می باشد. شما اگر می خواهید لینکتان کنم لطفا ناراحت نشوید یا وبلاگ جدیدی ایجاد کنید یا در مورد مطالب این وبلاگتان تجدید نظر بفرمایید.به هر حال بنده در خدمت شما هستم و دوست ندارم از بنده دلخور شوید. هر طور راحتید انتخاب با شماست. اگر دوست داشتید و نظر دیگری دارید بنده در خدمت شما هستم و در کمال ادب و احترام به نظراتتان گوش می کنم. با تشکر از حضور و نظرات و کامنتت. موفق باشید.

سلام ببخشید من منظور خاصی از اینکه گفتم لینکم کنید نداشتم در ضمن شما میتونید اون وبلاگ منو لینک کنید راستی من این وبلاگ رو برای موقع هایی که دلم میگیره درست کردم و....
در ضمن من خودمودرگیر این دوستی ها نکردم ونمیکنم چون میدونم همش سرابی هست که فقط با راه افتادن دنبالش عمرمون تلف میشه این رو بابت این گفتم که خدایی نکرده فکرنکنید که ....
ممنون بابت اینکه نظر خودتون رو گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد