زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

دلتنگی...

گاهی دلتنگی ها زیر نقاب سکوت پنهان میشوند....
باز هم بی صدا دلتنگتم! 

 

 

ادامه مطلب********

  دلت تنگ یک نفر که باشد
تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد
و لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد...
تو دلت تنگ است...
دلت برای همان یک نفر تنگ است...
تا نیاید...
تا نباشد...
تو هنوز دلتنگی !!!
 

 

*****************

 

 

 

من اززندگی کسی حذف شدم،
که برای داشتنش وبودنش،
خیلی ها رو از زندگیم حذف کردم......!!
  

 

 

**********

 

 

منه دل شکسته، با این فکر خسته ، دلم تنگته
با چشمایِ نمناک ، تَر و ابری و پاک ، دلم تنگته
ببین که چه ساده، بدون اراده ، دلم تنگته
مثل این ترانه ، چقدر عاشقانه ، دلم تنگته
  

 

***************  

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://sohre1370.blogsky.com

دل تنگ....
کافیست تا به بزرگترها بگویی تا پوز خندی بزنن...به کوچکتر ها بگویی تا بگویند ...چی؟؟؟
اما از من میشنوی به عاشق بگو...میفهمد با تمام وجودش...

ودل تنگی بزرگترین کلمه را میخواهد تا عنوانش کنیم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد