زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

به تاراج رفته


روزها یکی پس از دیگری به پایان


می رسند...


و در پی روزها


عمر من...


خسته نباشی سرنوشت....!


می بینی؟!


دست در دستان تو


تمام راه را بیراهه رفتم


شنیدم کسی میگفت:


چشمانت را ببند!


اعتماد کن...


به قیمت تمام روزهای رفته


چشم هایــم را بستم...


اعتماد کردم...!


بهای سنگینی داشت اعتماد !


روزی...


چشمانم را باز کردم؛


چیزی به نام " عشـــــق "


در راهِ همپا شدنِ با تو


به تاراج رفته بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
جیران یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:26 http://nimeye.penhan.blogsky.com

با همهء دلتنگیات موافقم ، همهء آوارگىِ احساساتت رو من هم مزمزه کردم گاهى دلم پر میزنه با کسى همدرد باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد