زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

من و تو دختـــ">ـــریم


من و تو دختـــ">ـــریم
مــــــــادرای آینده ایم">
لطیفیــــــــــم ، مهربـــــــــــــــــونیم ">
یه دنیـای ِ دختـرونه داریـم ، که هیچکس جـز خودمـون نمیتـونه درکش کنـه
یه دنیـا پر از خنـده ، پر از شورُ شوق ، یا یه وقـتا گریـهُ دلواپسـی
یه دنیـا پر از لـاکــــــای ِ رنگارنـگ ! پر از وسایـل ِ صورتـیُ نارنجـیُ بنفشُ
یـه دنیـای ِ لطیـــــــــــــــــفُ خوشــــــــگل عیـن خودمـون ">
مـنُ تـو درستـه از خیلی چیـزا محرومیـم ">
درسـته خیـلی بهمــــــــــون ظلــــــــــم شدهُ میشـه ">
درستـه اسیـر ِ ایـن فکـرای ِ بستـه و فرهنگــــــــــــــای ِ غلطیـم
ولـی نمیذاریـم کسی خوشیـامونُ ازمـون بگیـره ">
نمیذاریــم کسی خنـده ـرو از لبمــــــــــــــــــون بـرداره ">
نمیذاریـم کسی مانـع ِ جلو رفتنمـون بشـه ">
جنـس ِ لطیفیـم آره !


نظرات 2 + ارسال نظر
جیران جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 http://nimeye.penhan.blogsky.com

بانو جان تونستم لینکتون کنم

جیران جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:45 http://nimeye.penhan.blogsky.com

ساراى عزیز وبلاگ بسیار خوبى دارى کلمه به کلمه در ذهن رسوخ میکنه، دلم میخواد لینکتون کنم اما بلد نیستم اگر راهنمایى کنید سپاسگزار میشم
لطفاً شما هم منو لینک کنید

ممنون شما هم لینک شدین:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد