زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

عشق من روزت مبارک

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن تا با تمام وجود به او بگوییم عشق من روزت مبارک

ولنتاین تون مبارک

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی . .

قصه گو....

قصــــــــــه گو نیستم...


امــــــــــا...


هـــزار و یک شب چشمانــــــت


شهـــــــــرزادم می کند

قشنگترین احساس

میـــــدونی قشنگتــــــرین احســـــــاس چـــــه وقتیه؟؟


وقتــــی برمیگردی یــــــواشکــــی به عشقـــــت نگاه کنی


میبینـــــی کــــــه اونـــــم داشتـــــــه بهــــــت نگـــــــاه می کردهـ ....

بزرگتر که میشی...

بزرگتـــــر کـــــــه میشوی


غصـــــــه هایت زودتر از خودت قـــــد می کشند!!!


لبخندهــــــایت را در آلبــــــوم کـــــودکــــی ات جــــــا میگذاری


و نــــاخواسته وارد دنیـــــای لبخندهـــــای مصنــــــوعی میشوی...


شایـــــــــد بزرگ شدن، آن اتفـــــــــاقی نبود کـــه انتظارش را میکشیدیم!!!

پر میزنه..

امـــــــــروز دلــــــــم واســــــه بودنـــــــت پـــــر که نــــــه....


پــــــــــرپـــــــــر میزنــــــــه....


بغــــــــل کردنـــــــت...


اینکــــــــه ســــــرمو بذارم روی شونه هاتـــــــو دستــــــاتو فرو کنی لای موهـــــامو بگــــــی:


مــــــــــال خـــــــــــودمی


بعــــــد ببینی که چجـــــوری با همین دو سه حـــــــرف تو آروم میشـــــــم....


امـــــــروز دلــــــــم خیلی امنیت تـــــــو را میخواست....


خیــــــــــــلی...

عشـــــــق معامله نیست...

مــــــن به کوتـــــاهی این ثانیه ها معتقدم


عشـــــق یک معــــامله نیست!!!


ســـــــــاده باید گفـــــــت :


دوستت میـــــدارم...

عشـــــــق معامله نیست...

مــــــن به کوتـــــاهی این ثانیه ها معتقدم


عشـــــق یک معــــامله نیست!!!


ســـــــــاده باید گفـــــــت :


دوستت میـــــدارم...

مرضی.....

مـــــــــرض عجیبیــــست....


دلتنگــــــــــی...


آرامـ ....


آرامـ ....


آدم را ....


نــــــــاآرام می کنـــــــــد...

بچه که بودیم..

بچــــــــــه که بودیم به ما گفتند یک ساعت برابره با 60 دقیقــــــــه!!!


و یک دقیقـــــــه برابره با 60 ثانیــــــــه


امــــــــــــا...


هیچوقـــــــت کســـــــی به ما نگفـــــت که یک ثانیـــــــه


در نبــــــــود کســــــی که دوسش داری می تونه برابر با یک عمــــــــر باشه!

گاهی

گـــــاهی نــــــــــه گریـــــــــه آرامــــــت می کنــــــــد


و نـــــــــــه خنــــــــــده


نـــــــــه فریـــــــــــاد آرامـــــــت می کنـــــــــد


و نـــــــــه سکـــــــوت


آنجاســــــــت کـــــــه با چشــــــمانی خیـــــــس


رو بــــــــــه آسمـــــــــــان می کنــــــــی و می گویــــــــی


خـــــــــــــدایــــــــــــــا


تنهـــــــــــا تو را دارم ، تنهـــــــــــــــایم مگـــــــــــذار

حق چو دید آن نور مطلق در حضور
آفرید از نور او صد بحر نور
آفرینش را جز او مقصود نیست
پاک دامن تر زاو موجود نیست
میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع)گرامی باد

درد دارد

درد دارد!
کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او بودن...همه تنهایت گذاشتن.

نفروش.....

تمام خستگی هایت را یک جا می خرم! تو فقط قول بده ......صدای خنده هایت را به کسی نفروشی......!!!

چه “شوری” میزند

چه “شوری” میزند دلم وقتی…
در چشم دیگران
انقدر “شیرین” میشوی !

تنهایی...

تنهایی یعنی هنوزم سعی میکنی از تو رفتارش و حرفهاش
یه نکته ای پیدا کنی که بخودت تلقین کنی
داره به تو فکر میکنه...! :

دام.

پروانه من در دامی افتاده است... که عنکبوتش سیر است...
نه می تواند پرواز کند... نه بمیرد...!

خدایا!!

خدایا!!
طاقت مــرا با طاق آسمانت اشتباه گرفته ای، این پیمانه مدتهاست که پـــر شده...

کاش...

کاش میدانستی چه لذتی دارد...وقتی میشه خیانت کرد و نکرد...


عشــق مــن کســیه کــه: حتــی وقتــی مثــل سـگ و گــربه بـه جـون هـم افتادیــم. شـــب sms بدــه: آشتـی نکـردیــما..


ساده برای خودم ...
حسودی‌ام می‌شود، به شماره‌هایی که توی گوشی‌ات هست و شماره‌ی من نیست...


یادم باشد امشــب..
بعضــــی از آرزوهــایم را دم در بگـــذارم ..
تا رفــتــگر با خــود ببرد!
مابـقــی را هـم نـقـــدا با خـود به گــــور می بــرم...............
مـــــــــــــابــــــــــقـــــــــــی
هـمان آرزوی با تو بـــودن است...
نتــــرس جانـــم!!!
حـتـی آرزوی با تو بودن را هم به کسی نمی دهـــم...

چه تلخ

"هســــــــــــت" را اگر قــــــــــــدرش را نــــــــــــدانیم

میشــــــــــــود "بــــــــــــود"

و چــــــــــــه تلــــــــــــخ اســــــــــــت

"هستــــــــــــی" کــــه "بــــــــــــود" شـــود

و "دارمــــــــــــی"   که    "داشتــــــــــــم" !!

دهقان فداکار

آے دهـ ـقان فداکار ! تـــو در دورآنے بــــزرگـــ شدی که مـ ـردے برهـ ـنہ شـــد تا زنـــان و کودکـ ـان زنـــــدہ بمـــانـ ـند ... و مـــن در زمـ ـانے نفــــــس میکـ ـشمـ کــــــه زنے برهـ ـنہ میشــود تا خـــود و کودکـ ـانش از گرسـ ـنگے نمـ ـیرند ... !

انسانیت

شاید اگر

انسانیّــــــــــــتــَُ همـَُِ مارکـَُِ دار بـــــــــــــود

خیلیـًَ از آدمـَ ها به تنــًَُ می کردند ...

ادمیزاد

آدمـیــزاد....

غـُــرورَش را خیلـی دوستـــــ دارد،

اگـر داشتــه بـاشــد،

آن را از او نگیـــریــد...

حتــّی بـه امانتـــ نبــریـــد...

ضــربــه‌ای هــم نَـزَنـیــدش،

چــه رسـَـد به شـکسـتـَـن یـا لـِـه کــردن!

آدمـــی غـُــرورَش را خیلـی زیــاد، شـایــد بیـشتـَـر از تــمـام ِ

داشـتـه‌هـایـَش، دوستـــ مـی‌دارد؛

حـالـا ببیــن اگــر خــودَش، غــرورَش را بــه خـاطــر ِ تـ ღــو،

نـادیـده بگیــرد، چـه قــَدر دوستتــــ دارد!

و ایـــن را بــفـهـم آدمـیـــزاد

بیا

بیا

این هــوا

هـــواے خوبے است

براے دلـــتـــنـــگ بودن

من بغــــض هایم را

با روح زخمیم می آورم

تو آغــــــوشت را

با بــــــوسه هایت

بگــــــــــذار دست کشیدن از تــــو

همچنان غیر ممکن باشــــد

حاضر.....

دِلـتَـنـگـیـ.... حـاضِـــــــــــــــر√

غَـمـ... حـاضِــــــــــــر√

دَرد... حـاضِــــــــــــــر√

دوریـ.... حـاضِــــــــــــر√

عـشـقـ .... ؟؟؟؟؟

بُـلَـنـدتَـر مـیـخـوانَـمـ عـشـقـــــــــــــــــ ؟؟؟

بـاز هَـمـ نَـیـامَـدهـ ...

غِـیـبَـتـهـایَـشـ از حَـد مُـجـاز چَنــدیـسـتـ کـهـ گُـذَشـتـهـ ...

اخـراجَـشـ مـیـکُـنَـمـــــــ .. !!

بـا ایـنـکـهـ نـمـیـشَـوَد امـا زِنـدگـیـ را ادامـهـ

مـیـدَهَـمــــــــــ ... !

مَـشـقـ هَـر شَـبـتـانـ هَـمـیـنـ بـاشَــــــــد ..

جـایـ عِـشـقــ بَـرایـ هَـمـیـشـهـ خـالـیـ اسـتـــــــــــــــ!!

میخندم

مے خنـــــدم

تظاهر بہ
شادے میڪنم

حرف میزنم مثل همہ


ا
مـــّ ــا

خیلے وقت استـ ڪہ
مرده ام

خیلے وقت است دلــ
ــم میخواهد روزه ے سڪوت بگیرم

دلم
میخواهد ببارم

وڪسے نپرسید چرا


تو چہ
میفہمے لامصب

ایـטּ روزها اَداے زنـــــده ها را در مے آورم!

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .

ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ

ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .

ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ

ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .

ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ . . .

ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ . . .

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ

ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ . . .

ﻣﻦ ﮐــ ـــﻨـــ ـــﺍﺭﺗـــــــ ـــــــــﻢ

کسی چه میداند..

میخندم و سیگار میکشم...!

دیــگر تـــب هــم ندارم..!

داغ هــــم نــیســتم...!

دیگر به یاد تو هم نــیســتم..!

ســــرد شــــده ام...

ســـردِ ســـرد...!

شایــد دق کـــرده ام...

کسـی چه می داند...!!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

احساسات..

بیا سیب را با هــــــــم گاز بزنیم...

..گـــــــــور پدر بهشت..!..

بهشت من آنجاست کــــــــــــه تورا به آغوش می کشم و.....

ساعت ها در هـــــــــــــرم نفسهایت حبس می شوم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!

کمی از خود می نویسم

این “منم” که،

دوستت دارم…!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم

امـــــــا …

کــــســـی هستم

کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

من زنم...

سخت
عاشق میشوم ...

ولی... وای به روزی که
عاشق شوم...!

به هیچ طریقی
نمیتوانید عشق را از من بگیرید....

سکوت میکنم... اما... هرگز دست نمیکشم...

من زنم... فرمانروای احساسات...!!

گناهم چیست؟

خداوندا در این دنیا گناهم چیست؟

به غیر از عاشقی پشت و پناهم چیست؟

نمی دانم کی ام،گم کرده ام خود را!

در این بی فصل بودن گناهم چیست؟

زبانم مثل سنگی سخت و ساکت شد.

نمی دانم دلیل این شعرهای گاه گاهم چیست؟؟

جماعت

چه قدر سخته رنگ جماعت شدن..........

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

» بگذار دوستت دارم را از جنس نگاهت کنم ...

"دوستت دارم" را
در دستانم می‌چرخانم
از این دست به آن دست.
پس چرا
هر وقت می‌خواهم
به دستت بدهم نیستی؟

چرا اینجا نیستی
تا "دوستت دارم" را
از جنس خاک کنم،
از جنس تنم،
و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟
بگذار "دوستت دارم" را
از جنس نگاه کنم
از جنس چشمانم

و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.

     عباس معروفی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید


مردانه دوستم بدار...

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم!

من از قبیله زلیخا آمده ام...

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کَف بزند!

فرقی نمی کند فرشته باشی یا آدم، یوسف باشی یا سلیمان!

قالیچه دل من بدون اسم رمزِ نامِ "تو" پرواز نمی کند...

زنانه پای این عشق می ایستم...

مردانه دوستم بدار...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

دوستت دارم ...


                               عاشِـقانـِـﮧ تَـــــــــر اَز هَمیشـِـﮧ בوسْـتـَـــــتْ בآرَ



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

حسادت ...


این همه حسود بودم و نمی دانستم؟!؟

به نسیمی که از کنارت موذیانه می گذرد

به چشم های آشنا و پر آزار که بی حیا نگاهت میکنند

به آفتابی که فقط تلاش گرم کردن تو را دارد

به همه شان حسادت میکنم

من آنقدر عاشقم که به طبیعت بدبینم

طبیعت پر از نفس های آدمهاست

که مرا وادار می‌کند حسادت کنم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

دلیل بودن..


בلمـ میخواهـב کسے باشـב

«خوب» باشـב

«مهرباטּ » باشـב

« بس» باشـב

همه ے ایـטּ بودטּ هایش فقط براے مـــטּ باشـב

فقط براے مـــטּ ..

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

بــیا و معجــزه کن .

بــیا و معجــزه کن ...
 
آغوشت که باشد
 
غــروب هــای دلـــگیــرِ پــاییــز هم
 
دلـچــسب مــی شود
 
ایــن روزهـا
 
آرزوی پنهـــانی ام هــمیــن است

یک شـبی

همـــه ی خــودم را

در آغـــوشــت پـــیــدا کـــــنم !!

 

من هــم گـــاهی آغــوش میخواهـــم

دل کـه ایـــن چــیزهــا حــالیــش نیست

نــبودنت

نــداشتنت

دلـــم آغوشت را میخواهـــد بــرای هــمیشـــه ...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

دلم میخواست..


دلـم مـی خـواسـت ،

هـمـیـشـه دلـم مـی خـواسـت بـدانم

چـه حـالـی داری

وقـتـی کـه ایـن هـمـه

"دوسـتـت دارَم " ؟ . .

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

تـومالڪ تمـامِ احساسَم هـستی

تـومالڪ تمـامِ احساسَم هـستی

تـــمامِ عشــــقمتمــــامِ اِحـــساسِ دسـت نخـــورده ام

ڪـــه حاضر نیســـتم

حتـــی ذرهــــ ای اَز آنــ را

بــا هیچکـس تقـسیم ڪنــم

با هیچـڪس جــــز تــــو .......

احســـاسم را با تــو تقســـیم نـــمی ڪنم بلـــڪه

آنــــ را به تــو تقدیــم می ڪنـــم ....

تمام عشـــقم را تمام احساســـم را ..... تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

من زنم.....

من زنم و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو !!

درد آورست من آزاد نباشم که تو به گناه نیوفتی ، قوس های

بدنم بیشتر از افکارم به چشمانت می آیند ، تاسف بار است که باید

لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم !!

 

(زنده یاد سیمین دانشور) تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

دیوانه ام می کند ...!

فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند !!

لطفا ... تا زنده ام بــــــــــــــــــمان.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﺪﻩ

ﻭ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺑﺰﺭﮒ!

ﻗﻤﺎﺭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ،

ﺍﮔﺮ ﺑﺮﻭﺩ ﺩﯾﻦ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﺪﻩ

ﻭ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺑﺰﺭﮒ!

ﻗﻤﺎﺭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ،

ﺍﮔﺮ ﺑﺮﻭﺩ ﺩﯾﻦ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ

گل من !

گل من !

به جان قاصدک ها سوگند

تا آخرین پروانه عاشقت می مانم !

        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

دلم..

 

دلم ....


یک شب تنهایی می خواد


بایه عالمه تو و


گوشه کنارهای آغوشت!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

بغض لعنتی !!!

چه سخت خفه میشه این بغض لعنتی !!! تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

اهای ببینم؟!! گریه هم نمی توانم بکنم؟

به تنها چیزی که فکر می کنی

اشک های بی پناه من است

که بی قرارانه به روی گونه هایم لغزیده اند

و من ارام پناهشان داده ام!

اهای ببینم؟!!

گریه هم نمی توانم بکنم؟ تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

بگذر خدا...

++ هر که را دوست داری

می گیـــــــــری !

هر که را دوست داری

می بری !

از عشقم بگذر خدا

رگ غیرتم را می زنم !

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید