زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

#من یک {فردم } . . . #تو {زوجم} باش...

 یک {فردم } . . .




بیداد مے ڪند آفتابـ مُرداد ولے تو آفتابے نمی شوے !!! …♥ 

تنها  که باشی کنار من دلم قرص است . . .

اصلا تمام قرص ها جز تو ضــرر دارند ! ! !

آرامش  تو از چشم من انداخت . . .

امنیتی که بیمـــه های معتبــر دارند ! ! ! : )
مـاســه هـا  رفـیــقـان راهـنــد!
پـا بـه پـایـت مـی آیـنـد،
آن قدر که گـاهــی سـمــاجـتــشـان در هـمـــراهــی،
حوصــلــه ات را ســر مـی بــرد،
امــا کــافـیـست تــا انــدک بـادی بـــوزد،
یــا خــرده مـوجـی بــرخـیـزد،
تـا بــرای هـمــیـشه از حـافـظــه ضـعـــیـفــشـان،
رد پــایــت پـاک شــود.!؟
.
.
مــن از نسـل  نـیـــسـتـم!
ازنـســل ..
صــدف هـایــی کـه بــه پـاس اقـامـتــی یــک روزه،
تــا دنـیــا دنـیــاسـت،
صـدای دریــا را بــرای هــر گـوش شـنــوایــی زمــزمــه مــی کـنـــنـد . . ‎.!!


وقــتـــی قـــرار اســـت بـــروی ؛

دل دل نــکـــن
مــنــتــظـــر نــمــان . . .
هــیــچ اتــفــاقــی  نــمــیــکــنــد

وقــتــی قــرار اســت بــروی
حــتـــمـــا "دل شـــوره هــایـــت" را

مـــرور کـــرده ای ... !! 


...!




 پــنــجــره ای ســت 

کــه از اتــاق 

بــه هـــوای  بــاز مــی شــود....!



بــا فــتــح شــهــری کــه تــــو،

در آن نــبــودی ...!!

بُگذار  از حِسادت بـترکـد

انگــشتان ِ مـن

چــه بــه انـگشـتان ِ " تــو " مـی آیند . . . 




 

ﮔــــﺮ ...
ﺯﻣــــﺎﻧــــﯽ ﻣـــﺘـــﻮﺟــــﻪ ﺷــــﺪﯼ ﮐﺴــــﯽ ﺑﻪ ﺗــــﻮ ﻧﯿـــــﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ 

ﻧـــــﺎﺯﺕ ﺭﺍ ... 

ﺑــــــﺎﻧﯿــــﺎﺯﺵ ... 

ﻣــــﻌــــﺎﻣـــﻠـــﻪ ﻧـــﮑـــﻦ ...!


بـا خنــده می گــویم :)

یـادش بخــیر ،  …

امــا نمــی داننــد هنــوز هــم …

کســی اشتبــاه  می گیــرد سست میشـوم که نکنـد  باشـی !


غرض رنجیدن ما بود - از دنیا - که حاصل شد :)


غرض رنجیدن ما بود - از دنیا - که حاصل شد :)




مداد به دستـــ میگیرمـــــــــــ

صفحه سفید کاغذ . . .

میخواهمـــــ از تــــــــــــو نقاشیـــــ بکشمــــــ . . .

چشمــــــ چشمــــ دو ابرو !

تا همیـنـــــ جا کافیستـــــــــ . . .

مینشینمــــ سیــــــر نـــــــــــگاهتـــ میکنمـ . . .

چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـــمـ (●)

 بـﮧ هــَـــوآی تـُـو (●)


 اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبــَمـ (●)

 آشیـــآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)

مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . .

پـس چـرا ایـنـجـا

بـاران کـه مـی بـارد

عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد ؟ . . .



 آه عــــــزیزکم . . .

چه عشــــــــوه های دست نخورده ای

برایت نگه داشته ام . . . !




چشمهآیـَـم رآ بــِﮧ اُمید دیدن تــُو مے بـَـندَم ... 

در ماوَراے خیآل 

جآیے ڪِـﮧ هیچ ڪـَس 

" هیچ ڪـَس "

  نـَـتـَـوآنـَـد تـــُـ♥ـو رآ از مـَـن بــِگیرد... 



چــه لــَحظـه ے دردآوریــه ...

اون لـَحــظه کـه میپـُرسـه خوبــے ؟

پـَنـج خـَط تـایپ میکـُنے ولــے بجـاے 
Enter "

هــَمـه روپـاکـــ میکـُنـے ومینـِویسـے خوبـَم ... تـوچــطورے ؟


تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !


خندوندن لبای یه دختر مهارت نمیخاد...

مهم خندوندن چشاشه....


لباشو هرکس میتونه بخندونه...

ولی چشاشو فقط کسیکه دوسش داره...
هــیچ میدانی

زیــباترین عــاشــقانــه

وقــتی است که

اسمــم را با مــیــم به انتها می رسانی...

اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی...

از ما که گذشت !!

 

اما

 

اگر باز در سرت هوای خداحافظی داشتی

 

از همان ابتدا

 

سلامی نکن


لطفا...!!!