زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

دلت که تـــنگ یک نفر باشد


دلت که تـــنگ یک نفر باشد

خود خـــدا هم بیاید تا خوش بگذره و لحظه ای فراموش کنی فایده ندارد!

تو دلت تنگ استــــ...

تا نیاید...

تا نباشد...

هیچ چیــــز درست نمی شود...!!!

عاشق او …


چه کسی میگوید منو او تفاهم نداشتیم ؟
ما هردو عاشق بودیم :
من عاشق او و او هم
هه :)


اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم…!


امــا هیچکــدام تــو نیستــی …!


دلــــــم ؛ خـوش کرده خــودش را بــه ایـن فکــر ؛


که شایــد ؛ پابرهنه بیایی …



ﮔﺎﻩ ﺟﻠﻮﯼ ﺁﯾﻨﻪ


ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﻢ،ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ...


ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻡ ﻭ


ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ....


ﭼﻪ ﺗﺤﻤﻠﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻟﺖ

وتکرار پشت تکرار


ذهنم آشفته،

خواب هایم پریشان،

خنده هایم فتوشاپی ،

درد و دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ !

میزان همدردی ها هم با لایک و کامنت !!!

وتکرار پشت تکرار
 


خیلی وقته که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشم

نه کسی از کنارم بره حوصله دارم نازشو بخرم که برگرده..

 آدم بی احساسی نیستم

بی معرفت و نا مرد نیستم

یه زمانی یه کسایی وارد زندگیم شدن

که یه سری بــــاورامو از بین بـــردن!!



بہِتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا ہِست ایـنـہِ ڪہِ . . .

بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره....



بہِتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا ہِست ایـنـہِ ڪہِ . . .

بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره....

به سلامتی


به سلامتی اونایی که هم دل دارن هم معرفت


اما کسی رو ندارن...


به سلامتی اونایی که تک پرن و با هر آشغالی نمیپرن...


به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزارو میشه خواست


اما نمیشه داشت...


به سلامتی اونایی که غرور دلشون له میشه


ولی به حرمت رفیقشون فقط خون دلشو میخورن وبه سلامتی تو عشقم


فرقـی نمـی کند !! بگویم و بدانـی ...!

یا ...
نگویم و بدانـی..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری ...!

جایـی که دست هیچ کسـی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم


دوست پسر خوبه ولی نه واسه خواهر

مانتو کوتاه و تنگ خوبه ولی نه واسه خواهر

مهمونی رفتن خوبه ولی نه واسه خواهر

لب پرتز خوبه ولی نه واسه خواهر

لباس باز و ....... خوبه ولی نه واسه خواهر

مشروب خوردن خوبه ولی نه واسه خواهر

تا 12 شب بیرون بودن عادیه ولی نه واسه خواهر


پسرهای روشن فکر دو نوع هستند یا خواهر ندارن

یا همه چیز واسه دوست دخترشون خوبه

به خواهرشون که میرسه فرق میکنه

راستی خدا


راستی خدا


دلم هوای دیروز را کرده


هوای روزهای کودکی را


دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم


آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد


دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم


الفبای زندگی را


میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند

به تاراج رفته


روزها یکی پس از دیگری به پایان


می رسند...


و در پی روزها


عمر من...


خسته نباشی سرنوشت....!


می بینی؟!


دست در دستان تو


تمام راه را بیراهه رفتم


شنیدم کسی میگفت:


چشمانت را ببند!


اعتماد کن...


به قیمت تمام روزهای رفته


چشم هایــم را بستم...


اعتماد کردم...!


بهای سنگینی داشت اعتماد !


روزی...


چشمانم را باز کردم؛


چیزی به نام " عشـــــق "


در راهِ همپا شدنِ با تو


به تاراج رفته بود!

گاهی وقتا


گـاهـی وقـتـا
دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد
که زُل بـزنـی بـهـم
و مـ ـن بـه روی خـودم نـیـارم . . .


گلایه ای ندارم


گلایه ای ندارم از غرق شدن!
تاوان لحظه هایی ست که بی گدار به آب زدم...