زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

خدایا...


خدایا ....

دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت !

نزدیـــک ؛

بی خطــــر ،

بخشــــنده ....

بی منّــــــــــــ ـــــت ... !!!


هر جای دنیایی اونجاست ... من مو دور میســـــازم ... من کردم به همه ... تا رو به تو بنـــــــدازم ...!{-41-}

دلدار مجازی....


خستـــه ام

از ایـــن دلـــدارے هـاے مجـازے

دلـــم . . .

شــانـــه هـاے حقـــیـقــــی مـیــــخــواهـــد ...!!

گــــرگــــهـــــای اطــــرافـــ


آهـــویـــــم" مـــــرا دوســـــت داشــــــت..

اگــــــر

گــــرگــــهـــــای اطــــرافـــــش

مـیـــگـذاشـتـــنـد...!!:(

صفــــــــــــــر


"صــــفــر" را بـســـتـنــב تــا مـــا بـــہ بـــیــروטּ زنــــگ نــزنـیـــم ..

از شـــمـــا چـــــہ پـنــهــوטּ ؛ مـــا از בروטּ زنــــگ زבیــــم !

بــــِـــفَـهْـم ...


وقْــــتـــــی بـــا یــِه نـَفَــــــر خـوشْــحــــــــالــی ،


نـیـــــازی بِه دومــیـش نــیــســــــتـــــــ ! بــــِـــفَـهْـم ... 

 

من هم کاندیدا شدم، ...


من هم کاندیدا شدم، 

 

ولی...

 

نه برای میزی،

 

نه برای پست و مقامی...

مرا نیازی به میلیون ها رای نیست!

کافی ست تنها "تو" مرا انتخاب کنی؛

 

:)


تمـام عروسکــ هـای دنیـا یتیـم می ماندند



اگــر خـدا دختـر را نمی آفرید !


بــه سلـآمتــی همــهـ ی دختـــراااااااا

 

سلامتی دختری که...


سلامتی دختری که دورش پر پسر اسمی و پولداره ولی دلش گیر یه

نفره....

سلامتی دختری که خیلی کسا می خوان باهاش باشن اما اون یه نفر رو

می خواد....

  سلامتی دختری که هیچ انتظاری ازت نداره...


سلامتی دختری که تمام زندگیشی

 


گاهی اوقات...


گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی



وقتی می مانی و تحمل می کنی از خودت احمق می سازی!

 

مرد نیستم...


 

مرد نیستم اما...

 

حرفم یکی ست:

 

" تو "...!!!

 


ڪآش صداﮮ بعضـے آدمارو میشد بوسید  . . .  
 

  مخصوصأ وقـتے اسمتو صدا میزنـלּ  ...

عاشقانه های من...


بـــه کسی که تنهات گذاشت بگو


ایــــن تو بـودی که باختی نه مــــــن


من کسی رو از دَست دادم که دوستم نَداشت


امــــــــــــا


تو کسی رو از دست دادی که عاشِقِت بود

 

تلخ ترین نبودن..


سلامتی کسی که “تصور” نبودنش ،

تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه …



دوست داشتن “بلد” نیست !!!

 اینجا زمین است ...

                      فاصله یک عشق تا عشق دیگر

                                           یک قهر ساده است...!

 

به خاطر دوست داشتنت خجالت نکش ؛

اونی باید خجالت بکشه ،

که می دونه دوسش داری اما…

 

دوست داشتن “بلد” نیست !!!

حرفها سه جورند: گفتنی نوشتنی خوردنی


حرفها سه جورند:

گفتنی

نوشتنی

خوردنی

وچه سنگین اند این حرفهای خوردنی و دم برنیاوردنی!!!

 

ارزش انتظار...


مهم نیست چقدر طول بکشد ،

 مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !

دلتنگ‌ـــــــــــــــــــــتر!


نمی‌دانم از دلتنـــــــــــــگی عاشق‌ترم
یا از عاشقی
دلتنگ‌ـــــــــــــــــــــتر!
فقط می‌دانم
در آغوش منی
بی آنکه باشی
و رفته‌ای
بی آنکه نباشی.


 

دردهای ادمی


نوشته هاــــــیم را میخوانـــــــــی و میگویی چه زیبــــــــــــــــــا . . .


براستی . . . دردهای آدمها زیبایی دارد ؟؟؟


من...


مـَــــن...

در عـــاشــقِ ♥تـــــــــــو♥ بـــــودَن،،

کــَم نـــمـــی آوَرم...


روزگاری بیدی را شکستند

 



به نامردی تبر بر ریشه اش بستند

 



ولی افسوس همانهایی شکستند

 



که روزی زیر سایه اش می نشستند...

 

روزگـــــار ... میــخندے ..؟


روزگـــــار ...

 

 

میــخندے ..؟

 

 

کمےحـرمتــــــــ نــگه دار ...

 

 

مــگر نمی بینے سیاهــــــپوش خودمــــــ هستم‎ …؟

من و تو دختـــ">ـــریم


من و تو دختـــ">ـــریم
مــــــــادرای آینده ایم">
لطیفیــــــــــم ، مهربـــــــــــــــــونیم ">
یه دنیـای ِ دختـرونه داریـم ، که هیچکس جـز خودمـون نمیتـونه درکش کنـه
یه دنیـا پر از خنـده ، پر از شورُ شوق ، یا یه وقـتا گریـهُ دلواپسـی
یه دنیـا پر از لـاکــــــای ِ رنگارنـگ ! پر از وسایـل ِ صورتـیُ نارنجـیُ بنفشُ
یـه دنیـای ِ لطیـــــــــــــــــفُ خوشــــــــگل عیـن خودمـون ">
مـنُ تـو درستـه از خیلی چیـزا محرومیـم ">
درسـته خیـلی بهمــــــــــون ظلــــــــــم شدهُ میشـه ">
درستـه اسیـر ِ ایـن فکـرای ِ بستـه و فرهنگــــــــــــــای ِ غلطیـم
ولـی نمیذاریـم کسی خوشیـامونُ ازمـون بگیـره ">
نمیذاریــم کسی خنـده ـرو از لبمــــــــــــــــــون بـرداره ">
نمیذاریـم کسی مانـع ِ جلو رفتنمـون بشـه ">
جنـس ِ لطیفیـم آره !


” من سابق ”


تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !
من را به من نبودن محکوم نکن !
من همانم که درگیر عشقش بودی !
یادت نمی آید ؟!
من همانم !
حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !

کسی که زنانه عاشق شود و مردانه بایستد…

می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا …!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد…

:)

همه چیز خنده دار بود….


همه چیز خنده دار بود….
داشتن تو…!
بودن من ; ماندن ما….!!
رفتن تو…
این همه آه….
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….

عازم یک سفــــــــــــــرم


عازم یک سفــــــــــــــرم:)
سفری دور به جایی نزدیـــــــــــــک

سفری از خود من به خــــــــــــــــــــــــــــودم

مدتی است نگاهم به تماشای خداســـــــــــــــــــــت

و امیـــــــــــــــــدم به خداوندی اوســــــــــــــــــــــــــــت

خدایا …!!
از تو دلگیرم …
گفته بودی حق انتخاب داری
پس چرا انتخابم درکنار دیگریست؟

عجب..{-29-}........!{-29-}


رفتم...

آینه !
چقدرآرام نشانم میدهی!!
حقاکه همه چیز رابرعکس میبینی.....

عجب..{-29-}........!{-29-}

نبودش


خدایا برای داشتنش

با قسمت میجنگم

پس خط و نشان جهنمت را به رخم نکش

که جهنم تر از "نبودنش" را سراغ ندارم..:(