زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

محض رضای دلت

این بارهم کنار میکشم،محض رضای خدا که نه محض رضای دلت!

اخر این تنهایی.....

آخر این چه تنهایی است، که تنها نیست واین همه غم با خودش آورده..

حجم خالیت.....

حجم خالی تو باوجود هیچکس پر نمیشود حالا هی بگو “دوستان جای ما

دور زدن!!!!!

چه بسیار افرادی ک رانندگی بلد نیستن ولی” دور زدن” را خوب بلدند..

تنهایی خودش...

تنهایی خودش آدم را نمی کشد کاری می کند که آدم خودش را بکشد..

ممورى قلبت

امیدوارم ممورى قلبت اونقدر پرنشه ک واسه اضافه کردن کسى منو پاک کنى!

خرده شیشه

سرفه هایم صدای خرده شیشه میدهد…به گمانم بازهم دلم شکسته!

منو ببخش تنهام نزار

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار / تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار . . .

جاربزنم

یعنی میشه یه روز اینو همه جا، جاربزنم که: “توو رویای تو بودم که،واسه من دست تکون دادی!”

تو نرو…

من بروم، آب از آب تکان نمیخورد! تو نرو… که بى تو دنیا به هم میخورد…

کوه نیستمـــــــــــ

خسته ام! نه اینکه کوه کنده باشم… نه…!!! دل کنده ام!

سکوت نمیکردنــــــــــــــــــــــــ

حرفی برای گفتن اگربود دیوارهاسکوت نمی کردند..

گریه میکنم..

غصه نخور کنار آمده ام با نبودنت.. خیلی ک دلم میگیرد! گریه میکنم..

گردهـــــــــــــــــــــ

زمین گرده یعنی بامن شروع کردی با منم تمومش میکنی بازم میل خودته برو دوراتو بزن!

خوابم نمیبره

خوابم نمیبره..دلم براش تنگ شده¡! کاش یکم بیادم بود! وای خدا وقتی یاد بی رحمی هاش می افتم آتیش میگیرم! اون قسمت یکی دیگس!

دلم به چی خوش بود

دلم خوش کردم به مهربونیش، دریغ از یک لبخند،دریغ از یک نگاه،دریغ از اندکی محبت!..دلم رو خوش کردم! به قول خودش:دل خوش سیری چند؟

یه وقتایی

یه وقتایی دلم میخوادیکی ازپشت سرچشماموبگیره وازم بپرسه اگه گفتی من کیم؟من هم دستاشوبگیرم وبگم هرکی هستی بمون که خیلی تنهام!

شور میزند.....

چه “شوری” میزند دلم وقتی… در چشم دیگران انقدر “شیرین” میشوی !

سرما

هوا سرد است اما سرما نمیخورم تو نگران نباش ، کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را پوشانده است . . .

صدقه

مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد ! .

گفت : دوستت دارم

گفت : دوستت دارم هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد گفتم : خوب گشتی ؟ گفت : آره گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .

درخت میمونمــــــــــــــــــــــــــ

من درختت میمونم تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات .

عادتـــــــــــــــــــــــــــــــــ

عادت ! چه طعم تلخی دارد وقتی آن را با عشق اشتباه میگیری !

جـور مـیـکـنـد خـدا در و تـخـتـه

جـور مـیـکـنـد خـدا در و تـخـتـه را بـا هـم آن طـور کـه تـو و مـرا آشـنـا کـرد ؛ تـو شـدی خـاطـره سـاز و مـن خـاطـره بـاز

عجب دنیای عجیبیست!

درنگ عجب دنیای عجیبیست! رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود زمانی که گفتی”برو” چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود .

به انگشتانم که مینگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند . . . !

شقایق سهراب

اى دوست ! تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى ! تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . .

با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

. گاهی اوقات بی قانونی ؛ عجیب بیداد می کند در عاشقی یکی دور می زند …!! اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد …!

الزایمر..

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق ! از روزی که مبتلایت شدم خود را از یاد بردم . . .

رسانانیست..

آب رسانا نیست وگرنه زیر باران به تو رسیده بودم . . . .

تمام شد..

قرعه کشی تمام شد تو به اسم دیگری درآمدی تقدیر جای خود اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی . . .

من و..

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان “خــُسـرو” و “شیـــرین” . . . “لیـلی” و “مـَجنــون” “رامیـن” و “ویـس” . . . “پیــرمــَرد” و “پیرزَن” “تــو” و “اون” . . . “مــَن” و “تــَنهـآیی . . .”

پدیده ای غریب

انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند و آن دنیای درونی وجود خود است . . .

قرص..

اگر دلتان «قرص» است ،از «دردسر» نترسید . . .

اشک...

اشک های کسانی را که گریان به نزدت می آیند را با نازش پاک کن . . .

سوگند...

به خطوط دستانم سوگند در چشم هایت چیزی هست که شانه هایت را صلیب می کشد!!! این رسم اش نبود آقا! من دوست ندارم به نامردها خیره شوم چراکه قلبم سرشار از حقیقت است و دست های مبهم تو این را خواهند فهمید! احساس می کنم چیز منفردی در انزوای دست های مبهم تو مرا نشانه می رود   

چکه  

         چکه  

 

                     چکه...

بــه خاطراتــت بگـــو ...

بــه خاطراتــت بگـــو ...

اینقــدر تــوی دست و پای من نباشند...!!

دیروز یـکبار دیگر ,


جلوی همان نیمکت همیشگی ,


زمین خوردم..!..............!!

فقط اینقد...

فـقـطـ انـقـدر قــدر هـمـدیـگـــرو بـدونـیــم....

به دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم  می گویم آن یوسفی که به کنعان بازگشت استثنابود تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو غمت رابخــــــــــــــــــــــــــــــــور

چقدر سخته...

 

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری . .

حس کردم....

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم

چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت . . .

به تو سپرده بودمش

به تو سپرده بودمش

با هزار و یک امید

و حالا برای هزارو یکمین بار

دلم را می برم

تا شکستگی اش را

گچ بگیرند!

شکستی ولی نمیشکنم..

تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم

چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است . . .

باختی...

 

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .

کاش وقتی شکستی...

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر میگشتی

فقط نیم نگاهی میکردی . . .

میخواهمت ...

در خاطری که " تویی " دیگران فراموشند ،

بگذار در گوشت بگویم

"میخواهمت"

این خلاصه ی

تمام حرفای عاشقانه ی دنیاست ...



زن...

زن جنس عجیبی ست ...

چشم هایش را که میبندی ؛ دید دلش بیشتر می شود !

دلش را که می شکنی ؛ باران لطافت از چشم هایش سرازیر می شود !

انگار درست شده تا روی عشق را کم کند !!!


تو و عروسک ...

این روزها جای خالی تو را با عروسکی پر می کنم

همانند توست مرا دوست ندارد

احساس ندارد

اما هر چه هست دلشکستن بلد نیست