زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

غم نویس نیستم..

غم نویس نیستم...
فقط گاه و بی گاه....
آب و هوای دل را مکتوب می کنم...
همین...

به کودک فال فروش گفتم: چه میفروشی؟

گفت: به آنهایی که در امروزشان مانده اند

فردا را میفروشم

نمی دانم کجاست و چگــونه می گذرد!!

چند وقتیست از "حالم" بی خبرم

زیادی می شوی …

زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی …

پابرهنه میروی

بنـــد دلـــم را
به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم
که هر جـــا رفتـی
دلــم را با خود ببری
غــــافل از اینکه
تو پـــا برهنـــه می روی
و بی خبــــر…

لرزه خربزه های نخورده

عمریست نشسته ام
پای لرز خربزه هایی
که هیچوقت یادم نمی آید
کی؟!
خوردمشان…

بهره میخواهند...

دلت را به هر کسی نسپار ، این روزها بعضی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند …

#زن ظریفـــــــــــــــــــه نه ضعیفه

ظریفـــــــــــــــــــه نه ضعیفه … ضعیف اون مردیه که یک ساعت نمیتونه چشم و دلش رو نگه داره …

پاپوش

مردم این شهر چقدر خوبند !
دیدند کفش ندارم ، برایم پاپوش درست کردند …

گران تمام شدی...

ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی ، اما برای من گران تمام شدی

در خاطرش جایی دارم...

در خاطرش جایی دارم...

دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی

جواب سلامم را هم نمی دهد

دلم تنگ همان کسی است که وَقتی

از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند

دلم تنگ است...تنگ

نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم

هیــــــــــــــــــــــــــس!

   ساکت! یه کف مرتب به افتخارش …!

چه با احساس منو گذاشت و رفت…

شروعی دوباره

   مدتـــهاســـت 

دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد 

.


تــو بیـــــــا 

.

.

مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن .....!!


ببینم و...

گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … ! 

سرد...


سرد است اما 

سرما نمی خورم

تو نگران نباش

کلاهی که سرم گذاشتی

تا گردنم را پوشانده است


به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …

افسوس…

هرجور راحتی


                        شنیدن “هرجور راحتی” 

                       از اونی که عاشقشی....

                        از سیلی دردناکتره !

گـــ ــاهــــی


گـــ ــاهــــی

دلم بــرای زمـــ ـانی

کــه نمیشناختمت تنـــگ می شود


اهای پسر..

بایــــב بــــه بعضــــے پســــرا گفــــت :


آهــــاے پســــر ...


حواســــت باشــــه ...!


ایــــטּ בختــــرے کــــه بــــه تــــפ בل בاבه ,


خیلے هــــا בر " آرزوے نیــــم نگاهــــش " هستنــــב ...

لیاقــــت בاشتــــه بــــاش ..............!


زنان


زنـــــــان موجوداتِ عجیبـــــــــی هستنــد

مــقاوم جلـــــــــوه می کننــد

در حالیـــــــــــــــــکه . . .

کوچکــــــــــتریـن مشکل را دوام نمی آورنـد

ســــــاده و زودباور جلــــوه میکـــننـد

هیــــــــچ دروغی را باور نمیکننــد

فـــــــراموش کار جــــلوه میکننــد

در حالیـــــکه هیچ اهانتـــی را فراموش نمیکننـــد

تــا زمانــی که مردی را عاشقــــانه دوست بـدارنــد

اشتباهاتش را میبیننــــد اما فراموش میکننـــد

دروغ هایش را میفهمــــنـد اما باور میکننــــد

زیـــــــــــــــرا که صادقانه عشق میورزنـــد.

قدرت میخواهد...


تنها بودن ، قدرت میخواهد...


و این قدرت را کسی به من داد که روزی میگفت تنهایت نمی گذارم...

درد دارد

درد دارد !
وقتـــی مـی رود …
و همــه مــی گــویند : دوستتــــــ نداشتـــــ …
و تـــو نمــی تـــوانـی بــه همــه ثـــابتــــ کنـــی
کــه هـــر شبـــــــ
بــا عـــاشقـــانه هــایـش خـــوابتـــــ مــی کــرد !!

دلتنگی یعنی :

دلتنگی یعنی :
روبروی دریا ایستاده باشی و
خاطره ی یک خیابان خفه ات کنه . . .