زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

باید

مـــــــــــیان این همــــــــه "اگـــر"



   تــــو چـــــــــــقدر "بایدی "





برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

«سرنوشت حریف عشق نیست»

 «سرنوشت حریف عشق نیست»

مهربان که میشوی

مهربان که میشوی نگرانم میکنی!


    موعد نارنج و شکوفه،


    دلم میلرزد.


    آب و آیینه می آوری


    و رد میشوی از کنار خاطره هایم


    در سکوتی محو.


    مهربان که میشوی


    بوی رفتن می آید...

ماه رمضان رسید ...


 صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...


 # امسال روزه می گیری؟


 + اگر خدا بخواهد ...


 # من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟


 + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !

تو


صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ، صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”

نگذار خجالت زده بشی ...


گاهی میان بی رحمی هایت محبت کنی بد نیست . . .

نگذار روزی که جدا شدیم

خجالت زده ی خاطره هایم باشی . . .

دلتنگ


کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛ چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

دلتنگ


کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛ چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

هعی


همین امروز یا فردا تو را از دست خواهم داد
چگونه بگذرم از تو بگویم هرچه باداباد ؟
مگر هر قصه ی شیرین شبی پایان نمیگیرد ؟
و تو آن قصه ای هستی که بی آغاز میمیرد …