زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد......

صدای سکوتــــــــــــ

من یک دی ماهی ام...


من یک دی ماهی ام...:)
همون دیوونه ای که هق هق همه رو به جون دل گوش میده
اما خودش بغضاش زیر بالش میترکه.....
همونی که همه فکر میکنن سخته ،سنگه
اما با هر تلنگری میشکنه
همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه
اما همه ناراحتش میکنن...
همونی که تکیه گاه خوبیه
اما واسش تکیه گاهی نیس...
همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته
من زاده " دی ماهم" ...
اگر مرا میخواهی باید با "غرورم " بخواهی ...
اگر مرا میخواهی باید با " پیچیدگی ام" بخواهی ...
اگر مرا میخواهی باید با "صراحتم " بخواهی ......
من با بقیه متفاوتم ...
نمی توانم مانند سایرین باشم
قانعم ، تودارم ، عاشق زندگی و عزیزانم هستم ،
تو را با تمام دنیا عوض نمی کنم
آنکه درون من خفته است،" عشق" است ..
عشقی که دیگر هیچ جای دنیا نمی توانی آن را بیابی...:)

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:42 http://ali999.blogsky.com

محکم بودن / با راز و رمز بودن اگر خدایی باشد
باید ستایشش کرد باید بوسه بر پیشانیش که
محل سجده گاه رب العالمین است باید زد
اما اگر همه اینها زمینی باشد این افکار از شیطان
است باید دوری کرد

سلام خواهر مرسی که به وبم سر زدی
سپاسگزارم
وب با محتوایی داری اما از نظر قالب مشگل داره
با اجازه ات من بنام خودت لینکت کردم شما هم اینکارو بکنید
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد